Αναρτήθηκε από: ethnicmacedonian | Οκτώβριος 26, 2008

Ο ΝΤΡΑΜΕΡ

Στην χωροθέτηση μιας μουσικής ορχήστρας ο ντράμερ είναι τοποθετημένος πάντα στο πίσω μέρος για να τον ακούνε οι υπόλοιποι οργανοπαίχτες. Αυτός δίνει τον ρυθμό σε κάθε μουσικό σκοπό.

Ο ντράμερ είναι ο ‘αόρατος’ οργανοπαίχτης της ορχήστρας. Έτσι όπως είναι τοποθετημένος στο πίσω μέρος, ο ακροατής –συνήθως- δεν τον βλέπει. Ο ντράμερ μοιάζει ανύπαρκτος αλλά υπάρχει. Όλοι ακούνε το ήχο του.

Όταν ήμουν πιτσιρικάς μου άρεσε να πηγαίνω στο πίσω μέρος της ορχήστρας και να παρακολουθώ τον ντράμερ, όπως οι πιτσιρικάδες που βλέπουμε στην επάνω αριστερή γωνία του βίντεο.

Αναρωτιόμουν τότε -και τώρα- ποιοι να είναι άραγε οι στοίχοι αυτής της μουσικής; Ποια είναι τα λόγια; Γιατί η δική μας μουσική δεν έχει λόγια; Γιατί δεν τραγουδάμε στη γλώσσα μας; Νόμιζα ότι ο ντράμερ, προσπαθεί να ‘τραγουδήσει’ μέσω της ντραμς.

Πέρασαν αρκετά χρόνια για να καταλάβω ότι η μακεδονική γλώσσα στην Ελλάδα είναι απαγορευμένη γλώσσα. Όπως και το να είσαι Μακεδόνας είναι επίσης απαγορευμένο.

Τελικά, ο ντράμερ είναι σαν τη Μακεδονική μειονότητα στην Ελλάδα. Είναι ‘ανύπαρκτη’ αλλά υπάρχει. Είναι ‘αόρατη’ κι όμως υπάρχει.

Όλη η Ελλάδα ‘ακούει’ τον σιωπηρό μας ήχο αλλά επιμένει να κάνει πως δεν μας ακούει.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Kατηγορίες

Αρέσει σε %d bloggers: